sobota, 12 września 2015

001 - Przedstawienie wszystkich koni

Hejka! Dzisiaj chciałabym wam "zaprezentować" moją całą kolekcje koni collectA i schlleich. Zdjęcia nie były robione doskonale. Mam nadzieje że w następnym poście ukaże się pierwsza sesja nowych koni. Figurki koni zaczęłam kolekcjonować 8 mies. temu. 

                                                              *****************



Oto moja mała stadnina :) 





Płeć: Klacz
Rasa: Pinto
Imię: Rose
Firma: Schlleich









Płeć: Klacz
Rasa: Appalosa
Imię: Kropa
Firma: Schlleich











Płeć: Ogier
Rasa: Fiord
Imię: Kuba/Kubuś
Firma: collectA









Płec: Ogier
Rasa Tenesse Walker Horse (TWH)
Imię: Książę
Firma: collectA







 


Płeć: Ogier
Rasa: Barock Pinto
Imię: Americano
Firma: collectA






 


Płeć: Ogier
Rasa Lipican
Imię: Rafaello
Firma: collectA





Płeć: Klacz
Rasa: Pinto
Imię: Cassa blanca







Płeć: Samiczka
Rasa: -
Zwierze: Królik
Imię: Bambina











  I to koniec mojej kolekcji (narazie). Pamiętajcie o naszym kanale na youtubie trzymajcie się CZEŚĆ! :D


























































3 komentarze: