sobota, 12 września 2015

000 - Odświeżamy bloga. :)

Hejka! Dziś chciałabym wszystkie moje błędy na blogu zapisać tutaj:
-psanie nie na temat
-ciągłe opowiadanie o sobie
-pisanie nie o KONIACH (które są tu najważniejsze)
-nie dodawanie zdjęć
-brak opisów koni (kiedyś były teraz nie :( )
-pisanie jakiś GŁUPOT
-błędy ,nieuważanie co pisze itd.



POSTANAWIAM: To wszystko naprawić żeby ten blog nie był o moich głupich historyjkach z życia tylko o mojej pasji. O koniach. Bo jak wcześniej powiedziałam konie są tu NAJWAŻNIEJSZE! 
DO tej pory nie brałam tego wszystkiego na poważnie tylko na początku. Nabrałam rozumu do glowy.  


Mam nadzieje że spodobało wam się to "COŚ". Pamiętajcie aby wchodzić na nasz kanał na YT (Horses Lover zdjęcie koń jedzący czerwone kwiatki) oraz żebyście pisały/li jeszcze jakies moje błędy to mnie zmobilizuje :) TRZYMAJCIE SIĘ Cześć! :*
PS: Może będą pisane wrsje angielskie ! PA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz